Pennan i näsan

Igår köpte jag Jan Stenmarks nyaste bok, den är grym, det är sådana böcker jag orkar läsa, en bild med en eller två meningar under PERFEKT

Idag har det varit morsdag, vann match med 2-0 i Sund, vi har aldrig förlorat i Sund, borde bli vår riktiga hemmaplan! nåväl annars har jag ätit massa massa gott idag när släkten var på besök, mår faktiskt riktigt illa nu när jag känner efter, har ätit sååå mycket laxröra :(
Har varit en soft dag, soft helg också för den delen, i övrigt hoppas jag denna vecka blir muchooo bättre än föregående, hohooo på torsdag sticker Handelsbarnen till Berlin! kommer bli grymt dock är det apasurt att jag missar TVÅ matcher, not okeeey :( but you cant always get what you want som rolling stones brukar säga

Ja jag märkte nu att jag inte hade särskilt mycket att komma med, var på Ifk match med Sandra, och vad ska man säga? gick ju såådääär vaa, gick från ledning med 2-0 till förlust med 3-2 NOT OKEY

i övrigt så var det en kille som urinerade ut mot vägen när vi åkte förbi Kantarellen i fredags, det vad jättekul
och annars så vann en gullig tant 3 miljoner på Bingolotto just, kul för henne och gobben
eller jag mena...inte ser jag på bingolotto...



TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0