Jan Stenmark in my heart



Känner ungefär noll glädje idag, märkte att pengarna på nåt underligt sätt inte ökat fast jag fått lön, kan det va för att jag har spenderat mera än vad jag tjänat? jag skulle gissa det jo, sen har jag tappat bort min favoritsjal och det gör mig så himla arg/ledsen, äh nu märkte jag att alla bilder jag tittat igenom i en timme nu och sparat av Jan Stenmark försvunnit, meen jag orkar faktiskt inte vara arg nu usch jag hatar att vara arg, för varje minut du är arg förlorar du en minut utav glädje, och vem vill mista glädje? inte jag iallafall så jag försöker med alla knep att inte bli arg när jag märker att alla Jan Stenmark bilder är borta, att min fot är fucked up, att pengarna är som bortblåsta, huvudvärken stor, balansräkningen inte stämde idag och allt annat onödigt som man kan bli arg på skall jag helt enkelt inte bli arg på SÅDESÅ undrar tusan om jag skrattat en enda gång idag, JO det har jag, åt mina handelskamrater, dom e roliga dom!
det enda jag känner är huvudvärk DUNKDUNKDUNK snäppet bättre än arghet faktiskt TUMME UPP
arslehål vad jag behöver ut och springa! DÅ GÖR VI DET!

Valborghelgen var i övrigt fin & de fina Ehressystrarna fyllde 19 GRATTIS ÄN EN GÅNG

Nu skall det springas på Jomalagräset
TJAHRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0