Spunk på H&M och med ett ben kortare

jag är i köpbehov.
men har egentligen varken råd eller tid att fara och spendera pengar.
så jag handlade online från H&M.
nu ser det ut som att kavajen jag skulle kunna döda för, inte kommer komma.
det gör mig arg.
jag skickade ett mejl till H&M.
jag försökte låta snäll.
det gick sådär.
den här kavajen blev just det viktigaste i världen.
jag vill mucka med H&M.
tro inte att det är över LOOSERS!

okej jag gillar helt enkelt inte att längta efter någi och sen NÄÄ

nåväl life is good without the kavaj, förutom att mitt vänsterben är längre än mitt högra säger min kiropraktor och att det är därför min höft är cipiii...börjar 11 imorn och är ledig heela lördagen, softa pucks
inatt drömde jag heelt sjukt mycket
Ted drack absinth och däcka i min säng, ZicZac Mette skrapade trisslotter i TV, Joel Kinnaman (snygging från Snabba Cash) delade ut nagellack på Dinos och jag fick fler än alla andra så då fick jag spö och en familj blev inlåst i ett varuhus och en polis kidnappade mig och kiropraktoriserade mig så att det gjorde skitont
Nånting säger mig att jag inte sov särskilt bra inatt
haha


Nu ska jag bränna ascoola skivor som bara coolingar får lyssna på..men väntas nu..då blir det ju bara jag som kan lyssna på dom MU HAHAHAAA Elin slutar vara störd i pallo NU
KLART ALLA SOM VILL FÅR LYSSNA

PÖSS

Kommentarer
Postat av: mattis

Mohaha elin, har just hittat din blogg :D måste säga att du är galet skön alltså :D

2010-03-29 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0