Spunk på Fejjan

sitter o väntar på H&M Garden Collection, M Å S T E H A D E N R Ö D A K L Ä N N I N G E N
men om det går som allt annat idag så kommer det inte gå bra
har pluggat så sätäään på samhälla och sen tänkte jag fan va bra men när jag gick igenom gamla prov såg jag ut såhär ???????
frågorna är ju helt vridna och jag blir galen

(förresten kom jag på att Garden Collection släpps 01.01 här on the Åland island DAH)

en annan sak som gjorde att jag fick spunk var när jag skulle ladda upp bilder på fejjan! stod att jag måste installera nå jäkla plug in program och det verkade ju enkelt...enda tills...jag hade provat 50 ggr utan resultat!!! jag satt säkert 1 h o försökte få det att funka men jag blev bara argare och argare och som tur var kom Danne på överraskningsbesök, det var tur för annars skulle inte denna dator existera längre, men nu for han igen så min fina röda dator, passa dig

min höft är förresten helt sjukt störd! tar ont t.om. när jag sitter, nog va det väl satan att det alltid skall göra ont nånstans haha

nåväl jag håller på somnar, MÅSTE HÅLLA MIG VAKEN
är förresten inte ens säker på om den släpps imorn/inatt den där jäkla trädgårdskollektionen, visar det sig att jag suttit vaken i onödan? ja då är det väl bara att ta den smällen!

när jag ändå fördriver tid kan ni få se en picture on my new hairstyle FÖRE & EFTER:
FÖRE


EFTER

I LIKE IT!

20 minuter kvar...varför gör jag egentligen det här? helt sjukt onödigt men det känns nödvändigt, jag anar en trött_tjej91 imörrn jag, Elin heter hon och hon börjar 8 imorn

Puss o hej livverpastejj


Kommentarer
Postat av: laurina-som-har-världens-snyggaste-bästis

DU ÄR SÅ HIMLA FIN

2010-03-19 @ 12:47:06
Postat av: erri

du blev ju så himeleens söt elinpelin! i like

2010-03-23 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0