Solen skiner = snön smälter = snart sommar!

Nu är jag korthårig! känns jättenice, finns massa plus med att ha kort hår:
- Man behöver inte använda 10 liter shampo varje gång man duschar
- Man kan somna med blött hår utan att det ser ut som en katastrof dagen efter
- Man behöver inte oroa sig över att håret ska fastna i dragkedjan när man tar på sig jackan
- Man behöver inte borsta håret stup i kvarten för att det inte ska bli knuts
SE SÅ HÄRLIGT

(bild kommer inom kort)

Den här veckan har jag varit duktig, har (hahah nu klöste min katt mig när jag skrev KUL) och på tal om kul så körde bussen förbi min hållplats IGEN...jaja men nu pratade vi ju om hur duktig jag har varit! har städat mitt rum finfint och fixat dit ett pluggbord som nu min dator har snott! (måste glömma att jag har en dator i pluggtider) och sen har jag skrivit ut samhällaanteckningar som Daggen (Jennifer) skickat till mig TACK SÅ MUCHOO
Nuu kom jag inte på fler anledningar till varför jag skulle varit duktig..men jag känner mig duktig och det är ju huvudsaken för tusan! 

Lyssna på den här låtin nu kompisar och njut av SOLEN och att det är FREDAG imorgon! WÖHHUU



Auf wiedersehen (som Heidi Klum skulle ha sagt)

Kommentarer
Postat av: lauris

yeees du har äntligen börjat lyssna på heavy cross :D sommaren är snart här jaaa jippiieee uteservering-öl-vin-häng JAAA

2010-03-12 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0