Jag vill inte alls gå i ide

igår kväll sköljde en stor ångestvåg över mig från ingenstans, då ville jag gå i ide
nu förstår jag inte varför
tycker det dock är lite åt det jobbiga hållet att jag inte börjat skriva på mitt 10-20 sidiga examensarbete, meen I can only blame myself och ångest kan man ha i graven

förresten! jag har fått insticksprogrammet till facebook att fungera vilket betyder DADAA ELIN KÅÅ KOMMER LÄGGA UPP BILDER INOM EN SNART FRAMTID OH HAPPY DAY

i övrigt tycker jag det är himmelens skönt att påsklovet är på inkommande JÄTTEBRA och annars så märkte jag att mitt bankkort börjar bli lite lätt när jag kollade kontot idag JÄTTEDÅLIGT
nåväl har jobb på bokhandeln klirrat i år igen såå snart blir det rysk kaviar på mitt fat...eller nåt...




Jag är förälskad i den här låten/videon
grymt sa grisen

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0