KAN INTE SOVA

jag är just nu mitt uppe i försök nummer 403 för att bli trött men näää John Blund wants me to be awake, och händer det mycket den här tiden? näää eller jooo om man är skita och lallar runt på tråkarken kanske men här hemma, händer det nadaaa, för ett par timmar sen var jag aptrött men sen kom Sex & the city + 2 and a half men på tv och jag tyckte det var väldigt underhållande att titta på och vips så var jag pigg, som en jävla gris på engelska!! JAG VILL SOVA

kom igen ögonlocken...bli tunga nu...

sådär nu har jag gnällt om mitt sömnproblem och dessutom, som grädden på mosen drömmer jag så cpsjuktmycket drömmar om nätterna och när jag vaknar vet jag inte vad som är dröm eller verklighet ni vet sådär som det blir ibland KNAS helt enkelt

fast det är ju skönt när det är dåliga drömmar, att dom inte är sanna menar jag, men om man drömt att man t.ex. vunnit en miljon och tror att det är sant morgonen efter ja då kan man bli lite deprimerad

Dennis är min enda msnkompis den här tiden på dygnet, han sa att han helt enkelt inte orkade sova, det tyckte jag va jättekul! han hälsar att han också är vaken!

nä bloggandet fungerade inte heller som sömnpiller, dags för försök 404 = läsa en bok
Godmorgon då elr vad jag nu ska kalla det
skitpigghet ta dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0