Bakisångest

hur kan man ha bakisångest två dagar efter själva partajandet? nåväl det går tydligen, i onsdags var det karonkabal på schemat och alla var så sjukt jäkla fina! sen blev det parodier och jag hoade och skrattade som tusan tills DADAM jag själv dök upp i en sketch (vafalls gör jag med, Handelsbo i Lusseparodi?!) okeej jag slutade inte alls skratta då, jag dog av skratt
men sen återuppstod jag
och det blev partaj till tusen, dock lite för mycket av det goda
och bakisångesten va stor igår, va hände liksom? uschusch Steniga-jobbiga-Elin
Men jag hade iallafall sjukt kul! shotta tequila utan saltet och sådär YEAH

Idag är det långfredag, jag sov till halv 2 och det kändes behövligt, idag blir det middagsgäster och sen bär det av till Lisa Kååå tror jag bestämt, Sjoffsan ska göra sin Arkendebut och det måste jag ju bara bevittna :) men med spritin blir det lugnt ikväll, jobb imorgon känns fett skönt eftersom pengarna bara flyger iväg nu, men what to do när man är en bjudare? :(

Nu ska jag ut på länk och hämta Lina haha, hon kan inte köra - jag har inget körkort såå då får man gå/springa till varandra istället

GLAD PÅSK ALLIHOPA
VA GLADA
LEV NU
HA INGEN BAKISÅNGEST!
MAN ÄR BARA UNG EN GÅNG

sådärja, ajöss till sjöss!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0