"Aprilsnö fyller bondens lada med hö"

Så har min pappa sagt nu varje gång jag klagat på att det faller ner snö, i April!! idag snöade det men sen blev det sol, tur var väl det! Men det är ett fint ordspråk, orka klaga liksom, BONDEN BEHÖVS

Denna fredagskväll har spenderats hemma, har käkat god mat, sett på så ska det låta PAULINE E GRYM, druckit kaffe, slängt fula kläder o skor och städat! WOW what a night!!
nej förresten har ju laddat upp bilder på fejjan ocksåååeeh, finallyyy

igår hittade jag ett jätteroligt klipp, sjöng låten för Klara idag, den har satt sig på mitt huvud
SÅ svår text...



Hahaha sånthärnt är så fruktansvärt jätteroligt tycker en övertrött Elin kvart över 2 en fredagskväll

GODNATT mybabybabyballaballa...tralllaaaa...

Kommentarer
Postat av: laurizzzzzz

hahahahahah de e jätttekul en lördag klockan fyra också hahahah

2010-04-24 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0